29.08.2022

Stół do maszyny do szycia, Sewing table


Tym razem postanowiłam zrobić miniaturową maszynę do szycia w stylu mid-century. W zasadzie najpierw powstało krzesło. Plan był taki żeby zrobić takich sześć i do tego rozkładany stół do jadalni. Jednak grzebiąc dalej w Ebay w poszukiwaniu odpowiedniego modelu stołu, dokopałam się do stolika z maszyną do szycia i stwierdziłam, że to musi powstać w wersji miniaturowej. Maszyna składa się do środka stolika dodatkowo ma jeszcze szufladkę, w której umieściłam miniaturowe szpulki nici. Ubranka na wieszaku zostały zrobione przeze mnie wcześniej i można je zobaczyć w całej okazałości w tym poście.

A teraz spis materiałów:

    - krzesło: tektura introligatorska, gąbka, fragment pomarańczowej koszulki, fragment białej koszulki, opakowanie tekturowe, wykałaczki, farba akrylowa,

    - maszyna: tektura introligatorska, srebrne opakowanie tekturowe, szpilka, lakier do paznokci,

    - stolik do maszyny: tektura introligatorska, wykałaczki, brązowe opakowanie tekturowe, czarne opakowanie tekturowe.

Pierwowzorem dla mojego krzesła był model zaprojektowany przez Oswalda Haerdtla.

Pozdrawiam
Aleksandra

13 komentarzy: