9.01.2024

Porządki, Organization

 



Mamy nowy rok, więc postanowiłam, że zanim zacznę tworzyć kolejne miniaturki, trzeba zrobić porządki w mojej pracowni. Ponieważ moje prace tworzę z różnych opakowań, trochę mi się ich nazbierało. Ostatnie dni spędzam na segregowaniu tektury i decyzjach co się przyda a co nie. Układam także moje plastiki żeby zajmowały jak najmniej miejsca i nie "wylewały" się z pudła. Trzeba było również zrobić segregację farb i powyrzucać te zaschnięte. Przy okazji robię inwentaryzację tego co mam a już o tym zapomniałam. Sprzątanie i organizacja zajmują mi teraz większość czasu. Jednak żeby nie zostawiać bloga bez postów w tzw. "między czasie" zrobiłam miniaturową miotłę i szufelkę na znak moich porządków. Wiaderko było już wcześniej w poście z kredensem.

Materiały:

 - miotła: bambusowa szczoteczka do zębów, patyczek do szaszłyków, czarny lakier do paznokci, klej introligatorski,

 - szufelka: czarny plastik.


Mam nadzieję, że na dniach uda mi się ukończyć moje porządki i ruszyć z nową energią oraz pomysłami do pracy.

 

Pozdrawiam
Aleksandra

10 komentarzy:

  1. Miotła wymiata.:) Życzę dużo weny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. No idealne sprzęciki do sprzątania :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w porządkach:) wiem jakie to czasochłonne. Ale później przyjemnie pracuje się w takim ogarniętym poukładanym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zdecydowanie przyjemnie i jeszcze do tego wiadomo co się ma;)

      Usuń
  4. Może Twój wpis zmotywuje i mnie do porządków w tych wszystkich przydasiach, bo wszystko mi się wylewa i wysypuje. Zrobił się misz - masz. Niektórych rzeczy w ogóle nie mogę znaleźć. Oj tak, czas na porządki.

    PS. W dniach 16-17 marca 2024 w Piotrkowie Trybunalskim odbędzie się kolejna edycja wystawy i targów miniatur "Kingsajz Show", na którą serdecznie zapraszam w imieniu swoim, jak również organizatorów. Może zdecydujesz się wziąć udział jako wystawca? Zgłoszenia przyjmowane są do końca lutego. Daj znać, czy będziesz. Miło byłoby się spotkać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, zdecydowanie lepiej się pracuje:)
      Dziękuję za informację jak tylko znajdę czas to zajmę się tematem targów:)

      Usuń
  5. Muszę znaleźć wreszcie czas na jakieś porządki, ale ciężko z tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też trudno było znaleźć motywację, więc uznałam, że nowy rok jest dobrą okazją:)

      Usuń