17.10.2022

Jagodowa pościel, Bedding in color of blueberries

 


Kolor w wyzwaniu od razu skojarzył mi się z rzeczą, którą od dawna chciałam zrobić, a mianowicie pościel w stylu glamour. Chciałam, żeby była o połysku satyny tak jak to widać na ostatnim zdjęciu i oczywiście kolory miały być glamour. W celu nabycia materiału, który pasowałby do mojego pomysłu wybrałam się do "szmateksu". Tutaj muszę zaznaczyć, że zazwyczaj kupuję bardzo tanie rzeczy z działu "na wagę",  które trafiają do niego, ponieważ są zniszczone, dziurawe, splamione itd. Z powodu tych wad odzieży można tam się nieźle obkupić, jeśli oczywiście ma się trochę umiejętności krawieckich i maszynę do szycia. Nieraz już uratowałam niejedną rzecz, która kosztowała mnie np. 5zł. Wracając do wyzwania, udało mi się znaleźć spodnie z pięknego materiału w kwiaty w różnych odcieniach jagodowego od momentu gdy sok jagodowy jest świeży do momentu gdy robi się już taki ciemnofioletowy. Więc pomyślałam, że to jest to. Dodatkowo jeszcze zdradzę, że z reszty materiału powstanie sukienka, bo spodnie były naprawdę obszerne. Do spodni dokupiłam koszulę w jagodowym kolorze - z jednej strony ciemny fiolet z drugiej fiolet trochę bardziej wpadający w czerwień co widać na drugim zdjęciu. Z koszuli uszyłam narzutę oraz tyły pościeli. Oczywiście z niej też jeszcze coś powstanie. Do zdjęć wykorzystałam już wcześniej publikowane łóżko i kołdrę, poduszki uszyłam, ale też już kiedyś publikowałam jak to robię.

Podsumowując zgłaszam na wyzwanie pościel składającą się z poszewki na kołdrę, poszewki na dwie poduszki i narzutę.

 


Pozdrawiam
Aleksandra

 

10 komentarzy:

  1. Taka pościel pełnowymiarowe też by była fantastyczna:) zazdroszczę Ci umiejętności szycia;);) to cudowne, że możesz przerobić coś starego na coś zupełnie innego :) mam nadzieję, że pokażesz jaką sukienkę uszyłaś!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz:) Jak tylko uda mi się ją skończyć to na pewno pokażę:)

      Usuń
  2. Dokładnie, też mogłabym mieć taką pościel w skali ludzkiej. :) Czekam na sukienkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja! dopracowana w każdym szczególe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za zaglądanie do mnie:)

      Usuń
  4. Piękna praca. Powodzenia w wyzwaniu TwJK. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca, dziękuję a udział w wyzwaniu jagodowym:)

    OdpowiedzUsuń