13.12.2023

Drzwi na choinkę - tutorial, Christmas doors - tutorial

 

 

Jak w tamtym roku postanowiłam zrobić tutorial z ozdobą na choinkę. Może ktoś się zainspiruje a ja, przy okazji, miałam motywację do zrobienia kolejnej ozdoby do mojej choinkowej kolekcji.

Ty razem na tapet wzięłam londyńskie drzwi (pewnie w większości krajów anglosaskich są podobne). Po przeanalizowaniu różnych, wybrałam cztery typy i postanowiłam je rozrysować w uproszczeniu.

 


 

Do zrobienia mojego tutorialu wybrałam 2 z nich - typ 1 i typ 3. Poniżej są szablony z dokładnymi wymiarami.




Poniżej są materiały, których użyłam.


Zaczęłam od wycięcia wszystkich elementów skrzydeł drzwi.


Następnie zrobiłam elementy wspólne dla obu typów.


Poniżej wykończenie drzwi - typ 1.


Następnie przygotowałam - drzwi typ 3.


Dodałam pętelkę.




Dla mnie, już same drzwi wyglądają świątecznie, pewnie to z powodu filmów:)


Drzwi stanowią bazę do udekorowania świątecznymi ozdobami. Ja zdecydowałam się na wieńce. Poniżej pokazuje jak je zrobiłam.

 

Najpierw girlanda.


 Następnie wieniec.


Ja moje wieńce ozdobiłam dwoma "wstążkami" oraz "bombkami" - kulkami z bibuły z klejem introligatorskim. Można także opleść girlandą ościeżnicę lub zamiast wieńca zrobić np. gwiazdę. W dekorowaniu ogranicza nas tylko wyobraźnia.

Tak się prezentuje efekt końcowy.

 

Ten tutorial jest tak naprawdę drugą częścią a pierwsza jest dostępna na blogu DIY- zrób to sam.

 

 

 

Jeszcze na koniec zgłaszam moje drzwi na wyzwanie w Art Piaskownicy.

 



 

Pozdrawiam
Aleksandra

13 komentarzy:

  1. Ale profesjonalny tutorial przygotowałaś :).

    Drzwi się super prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny tutorial wykonany po mistrzowsku;) Świetne dekoracje! Pozdrawiam! Alicja P-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne zawieszki choinkowe!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zawieszki i dosyć oryginalne :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Moje pomysły często są nietypowe :D

      Usuń
  5. O rany, jakie to precyzyjne! Pięknie dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonały tutorial.
    A drzwi wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń