9.08.2024

Zieleń butelkowa, Bottle green

 

 





Inspiracją dla dzisiejszej komody było opakowanie po pastylkach miętowych. Nie jest to reklama i nie polecam jedzenia nadmiernej ilość cukru (tutaj chyba piszę do siebie :D). Jednak nic nie poradzę na to, że akurat opakowanie tego rodzaju produktu, ma tak ładny kolor i fakturę.


Zieleń butelkowa opakowania od razu skojarzyła mi się ze stylem glamour i wiedziałam, że będę chciała ją zestawić ze srebrem. Znalazłam wiele inspiracji ale żadna nie spełniała w stu procentach moich oczekiwań. Postanowiłam więc połączyć kilka w jedno. Mam oczywiście zastrzeżenia co do efektu końcowego. Jednak biorąc pod uwagę, że do końca nie wiedziałam jaki on będzie chyba wyszło nieźle.

Na moim blogu jest już jeden mebel inspirowany opakowaniem - Strefownik.

Materiały, których użyłam:

- opakowania tekturowe, klej introligatorski, czarna farba akrylowa, srebrny papier lustrzany.

Dodam jeszcze, że akcesoria na i w komodzie były już wcześniej publikowane a najstarszymi z nich są widoczne w prawym segmencie mebla książki z pierwszego wpisu na tym blogu. To jest świetna klamra, ponieważ ten post jest moim setnym. Nie sądziłam, że przy moim braku konsekwencji w publikowaniu, kiedykolwiek dotrę do tego miejsca :D Przy tej okazji chciałam podziękować wszystkim odwiedzającym i piszącym komentarze:)


Pozdrawiam
Aleksandra

18 komentarzy:

  1. Podziwiam, takie miniatury wymagają niesamowitej precyzji! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś niesamowitego, piękne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka zaskakująca inspiracja ;) niezwykły projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ! Miło mi tu wstąpić ! Nie spodziewałabym się, że takie pudełeczko po cukierkach ma w sobie tyle inspiracji, ale widać każdy ma jakiegoś "bzika". Cudownie, że tak właśnie jest. Podziwiam mebelek ! Jest piękny i wygląda jak duży, oryginalny mebel ! Jaka dbałość o szczegóły - i kwiaty w wazonie, i miseczki i książki... Dziękuję, że mogę tu być - w Twoim minimalistycznym świecie :)) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za liczne komentarze:) Jest mi bardzo miło:) Pozdrawiam i zapraszam częściej:)

      Usuń
  5. WOW! Jesteś bardzo kreatywna. Kto by pomyślał. Pudełeczko po moich ulubionych czekoladkach może doskonałą inspiracją. Efekt końcowy zaskakujący!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Te czekoladki to mój smak dzieciństwa:)

      Usuń
  6. Uwielbiam rzeczy w kolorze butelkowej zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień i piękny mebelek powstał! Pozdrawiam Alicja -P-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba:) Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  8. Ale cudenko! A kolor jeden z moich ulubionych! Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń