25.03.2024

Tęczowe drewniane zabawki, Rainbow wooden toys

 

 

 

 

 

 

 


Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam oglądać zabawki Montessori. Podoba mi się jak są zaprojektowane i z czego wykonane, ponieważ zazwyczaj są to naturalne materiały. Lubię w nich to, że mają "niedopowiedzianą" formę co sprzyja kreatywności. Oczywiście również wzrok przyciągają do nich ich tęczowe kolory. Jednak długo zajęło mi zdecydowanie się na to co będę miniaturyzować. Gdy wyliczałam sobie wielkość poszczególnych elementów zabawek, okazywało się, że są za małe albo za cienkie żeby je wyciąć. Musiałam trochę zinterpretować temat po swojemu. W związku z tym zrobiłam dosyć klasyczne klocki o podstawie kwadratów i trójkątów, klocki w kształcie domków/kamieniczek i liczydło. Wszystko jest utrzymane w tęczowych brawach, więc świetnie pasuje do tematu wyzwania.

Materiały, których użyłam:

 - klocki: opakowanie tekturowe, klej introligatorski, kolorowe lakiery do paznokci,

 - domki/kamieniczki: opakowanie tekturowe, klej introligatorski, kolorowe lakiery do paznokci,

 - liczydło: opakowanie tekturowe, klej introligatorski, farba akrylowa, drut, koraliki.

 

Zgłaszam moje kolorowe zabawki do wyzwania w Art Piaskownicy.

 


 


PS Trochę mnie tutaj nie było a to dlatego, że wystawiałam się na tegorocznym Kingsajz Show w Piotrkowie Trybunalskim. Poniżej wrzucam, zrobione na szybko, zdjęcia mojego stanowiska.

 



Moja fotorelacja nie jest jakaś imponująca. Dużo lepiej pokazała to wydarzenie osoba, która mi je poleciła czyli Aya w Świecie Lalek. Bardzo dziękuję, było super:)

 

Pozdrawiam
Aleksandra

17 komentarzy:

  1. Klocki super, ale liczydło wygrało;D a stanowisko wypas! Pozdrawiam Alicja P-P;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) takie stanowisko to wyjątkowa rzecz :)
    A zabawki super!! Nieustannie podziwiam jak pięknie dbasz o takie maleńkie detale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te klocki wyglądają jak drewniane :).

    Ooo, nawet nie wiedziałam, że są takie imprezy. Twoje stanowisko wygląda jak sklep meblowy :).

    Olu zastosowałam się do Twoich rad jeśli chodzi o czcionkę. I mogę pozmieniać wszystko oprócz samej czcionki w poście...
    Dziękuję za chęci i pomoc :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Blogger coraz częściej niemile zaskakuje. Żebym mogła wymyślić coś więcej musiałabym mieć dostęp do Twojego bloga. Ja czasami jak chce coś zrobić w CSS/HTML to muszę kombinować tygodniami zanim mi się uda. W tym przypadku pewnie też trzeba by było trochę poszperać w kodzie i w internecie.

      Usuń
    2. Ja mam też wiekowy motyw na blogu, bo pewnie od 10 lat nie zmieniany hihi. Może też tu tkwi problem...
      Ale niech już zostanie jak jest póki nie najdzie mnie ochota na zmiany ;).
      Dziękuję za pomoc :).

      Usuń
    3. Olu właśnie byłam na moim blogu i rozwiązałaś mój problem :).
      U mnie napisałam Ci więcej ;).
      Jeszcze raz bardzo, bardzo Ci dziękuję :).
      Jesteś wielka :).

      Usuń
    4. Fajnie że się udało:)

      Usuń
  4. Oluś, było mi ogromnie miło Cię poznać na żywo i zobaczyć te miniaturowe cuda. Mam nadzieję, że spotkamy sie za rok! Klocki wyglądają wspaniale, są idealne! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też było ogromnie miło i zdecydowanie nastawiam się na następny rok:)

      Usuń
  5. Wyglądają rewelacyjnie! Świetne miniatury <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! tyle mogę powiedzieć jestem zachwycona tą precyzyjnością :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na wystawie pokazałaś rzeczy które w naturalnych rozmiarach niejeden chciałby mieć. Klocki i liczydło świetne.

    OdpowiedzUsuń