30.12.2023

Podsumowanie, Summary

 

 

Mijający 2023 rok blogowo zaczął się u mnie od jesieni ale mimo wszystko cieszę się, że do teraz nie straciłam zapału. Dziękuję Wam wszystkim za odwiedzanie mojego bloga i zostawianie komentarzy. W ramach podsumowania postanowiłam zrobić zdjęcia moich miniaturek z 2023r. ale również z 2022r. Będą to zdjęcia nietypowe jak na mnie. Zazwyczaj moje dłonie i przede wszystkim paznokcie nie nadają się do uwiecznienia. Jednak tym razem nie jest tak źle, więc wykorzystałam sytuację. A zatem zapraszam na sesję moich miniaturek - kolejność przypadkowa.













Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku.

Pozdrawiam
Aleksandra

6 komentarzy:

  1. Cudne miniaturki Olu, niektóre z nich budzą wspomnienia. Pozdrawiam serdecznie i życzę pomyślności w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam! :) każde zdjęcie obejrzałam dwa razy :) cudeńka! Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że też mam małe zaległości u Ciebie..
    To był owocny czas! Czekamy na kolejne cudeńka;) Wszystkiego dobrego w nowym roku! Pozdrawiam Alicja P-P

    OdpowiedzUsuń