30.03.2024

Bratki, Pansies

 

 

 


Dzisiaj przedstawiam coś zdecydowanie wiosennego. Same kwiaty mają 5mm średnicy, więc jest to kolejna praca w stylu "jak to złapać w palce?". Mam nadzieję, że moje dzieła przypominają bratki, bo taki był zamiar:)

Materiały:

 - kwiaty: bibuła gładka, czarny i biały cienkopis, czarna i żółta kredka, klej introligatorski,

 - liście: papier, farby akrylowe, klej introligatorski,

 - doniczka: opakowanie tekturowe, farba akrylowa, klej introligatorski.

 

Zgłaszam moje bratki do wyzwania na blogu Zielone Koty.

 



Życzę wszystkim Wesołych Świąt. Niech zajączek przyniesie Wam nowe pomysły i przyjemność z tworzenia:)


Pozdrawiam
Aleksandra

14 komentarzy:

  1. Urocze maleństwa. Radosnych świąt oraz wszelkiej pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne maciopstwa :) Radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają jak prawdziwe bratki :) Pięknie się prezentują!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu Twoje bratki są cudne. Wyglądają jak żywe :).

    Musisz mieć dużo cierpliwości do swoich prac :).

    Wesołych Świąt :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jakoś udało mi się zebrać odpowiednią ilość cierpliwości :D

      Usuń
  5. Jakie słodziaki! :) :) wszystkiego wiosennego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bratki lepsze i ładniejsze niż te moje prawdziwe wsadzone w doniczki :-). Może jeszcze wyrosną. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń