6.02.2024

Krzesło ze snycerką, Carved chair

 

 

 


Ostatnio jestem zajęta robieniem bardziej wymagających miniaturek, więc stwierdziłam, że podzielę się procesem tworzenia jednych z nich. Jest to zestaw krzeseł do jadalnio-salonu. Mam w planach zrobić dwa krzesła z podłokietnikami i cztery bez. Bardzo wymagająca w tym modelu jest snycerka (rzeźbienia w drewnie). Przyklejenie jej elementów prosto jest dużym wyzwaniem. Również wycinanie tego wszystkiego zajmuje sporo czasu. Co do kolorystyki, zawsze moje mebelki były białe i bardziej w stylu Shabby chic z przetarciami ale tym razem postanowiłam zrobić coś inaczej. Jednak jeszcze nie jestem pewna co do koloru i poziomu połysku. Najwyżej będę przemalowywać. Krzesła powstają, tak jak moja ostatnia praca, z opakowań po tofu. Ich wysokość to 9cm.

 

Materiały:

 - rama: opakowania tekturowe, farba akrylowa, klej introligatorski, bezbarwny lakier do paznokci,

 - obicie: gąbka, koszula welurowa, klej introligatorski.


Na koniec muszę się jeszcze pochwalić moją wygraną w wyzwaniu na blogu DIY. Bardzo dziękuję:)



Pozdrawiam
Aleksandra

15 komentarzy:

  1. Miałam małą przerwę i widzę, że nazbierały mi się zaległości u Ciebie. Piękne krzesełko, bardzo eleganckie;) Pozdrawiam Alicja P-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam postanowienie żeby publikować regularnie i jak na razie daję radę :D

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej. Znakomite krzesło, pogratulować umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! A krzesło jest jak z bajki :) bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie krzesełko zrobiłaś :).

    Gratuluję wygrania w wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzę że zostałaś doceniona za swoją toaletkę. Brawo!. Krzesełko jak marzenie :-).

    OdpowiedzUsuń