6.03.2024

Ławeczka ze schowkiem, Storage bench

 

 

 


 


Moja dzisiejsza praca to ławeczka ze schowkiem na zabawki. Siedzisko wysokością jest dostosowane do dzieci, ponieważ jego przeznaczeniem będzie pokój dziecięcy. Mebelek powstał wyłącznie z opakowań po tofu. Do namalowania kwiatowego ornamentu użyłam niebieskiej kredki

Materiały: opakowanie tekturowe, klej introligatorski, farba akrylowa, niebieska kredka.


Ostatnio długo mnie tu nie było, a to dlatego, że zrobiłam tutorial na innego bloga i trochę mnie to pochłonęło. Po szczegóły zapraszam w link poniżej.

 



Mój ławeczko-schowek zgłaszam do wyzwania na blogu Klub Twórczych Mam.

 


Pozdrawiam
Aleksandra

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ławeczka piękna, podziwiam cierpliwość do malowania tych mini wzroków;) Pozdrawiam Alicja P-P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny mebelek :) a kolory bardzo miłe dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wygląda jak prawdziwa ławeczka słusznych rozmiarów. Super!.

    OdpowiedzUsuń