18.10.2023

Kociołek, Cauldron

 




Przedstawiam miniaturowy kociołek podobny do tych, które występują w bajkach o wiedźmach. To jest miniaturka w stylu "dużo roboty - mały efekt", szczególnie na zdjęciach. Dużo lepiej fotografują się prace, które mają w sobie kontrastujące kolory a tym razem mamy tylko czerń. Spróbuje więc opisać trochę słownie. Kociołek ma pokrywkę, stoi na trzech nóżkach a na środku ma ornamęt roślinny. Żeby trochę dodać koloru do tego posta na ostatnim zdjęciu zestawiłam go z piecem kaflowym z tego posta oraz z taborecikiem również z wcześniejszej pracy.

Materiały, których użyłam: tekturowe opakowanie, farba akrylowa, patyczki do szaszłyków, klej introligatorski.

Kociołek zgłaszam do wyzwania "Czarownica" na blogu DIY zrób to sam.

Pozdrawiam
Aleksandra






23 komentarze:

  1. Jesteś mistrzynią mini mini. Rewelacja. A piec wciąż moim faworytem. Trzeba się od Ciebie uczyć cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Przyznam, że nie mam za dużo cierpliwości ale jakoś zawsze uda mi się pozbierać zewsząd po troszku i na szczęście wystarcza :D

      Usuń
  2. Rewelacyjny! Taki kociołek chciałaby mieć nie jedna czarownica! Wspaniała praca. Dziekuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Majalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny ten kociołek. Podziwiam za cierpliwość i pomysłowość. Dziękuję za udział w wyzwaniu. DT DIY Rękodzieło Margo

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ogromnie! Można ewentualnie podkreślić ornament delikatnie złotą albo srebrną farbą, imitując przetarcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też o tym myślałam, chyba to będzie najlepsze rozwiązanie.

      Usuń
  5. Fantastyczny kociołek. :)
    Jednak przy tym piecyku i taborecie wygląda bardziej na kocioł niż kociołek. :)
    Też jestem zdania, by ornament podkreślić, ale może jasnym szarym kolorem.
    Czekam na kolejne miniaturki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) Chyba faktycznie tak zrobię z ornamentem bo go prawie nie widać:)

      Usuń
  6. Ups!
    Przed chwilą napisałam komentarz i go nie ma, może poleciał do spamu, a może w kosmos.
    Jeśli w spamie go nie znajdziesz, to spróbuję odtworzyć to, co napisałam. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie wpadł do spamu ale już go opublikowałam:) Pozdrowienia:)

      Usuń
  7. Takiego kociołka nie powstydzi się żadna wiedźma! Trzymam kciuki w wyzwaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu ale ostatnio nie mogłam się zalogować normalnie i mój komentarz po raz kolejny był anonimowy;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie Twoje komentarze:) Następnym razem po prostu się podpisz, wtedy będę wiedzieć że to Ty:)

      Usuń
  9. Genialny kociołek! :D Roślinne motywy są widoczne, ale fajnie, że pokazałaś zdjęcia z cebulą i ostatnie, z niebieskim piecem, bo rzeczywiście lepiej widać, że to skala mikro.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu z czarownicami i serdecznie pozdrawiam! :)
    DT DIY Adrianna - Adzik tworzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Cieszę się, że mogę uczestniczyć w wyzwaniu bo to bardzo motywuje do tworzenia:)

      Usuń
  10. Mini kociołek dla mini czarownicy :).

    Choć kociołek jest czarny od razu zwróciłam uwagę na motyw roślinny :).

    Jestem w szoku z czego jest wykonany :).

    OdpowiedzUsuń