12.09.2022

Intensywny fotel, Intense armchair



Przestawiam bardzo różowy fotel w stylu glamour, który został stworzony na wyzwanie "Tworzę w jednym kolorze - I jak intensywny". Moja "relacja" ze stylem glamour jest specyficzna ;). Niekoniecznie chciałabym mieć go u siebie w domu ale bardzo podoba mi się u kogoś. Najlepszą, moim zadaniem, cechą tego stylu  jest eklektyzm. Można w nim łączyć formy niby nie do połączenia. Dodatkowo dla mnie stanowi odskocznię od dzisiejszych prostych, minimalistycznych, "do bólu" funkcjonalnych mebli. Tutaj można poszaleć tak samo z formą jak i z błyskotkami oraz kolorem.

Nie tylko tapicerka jest różowa ale również do wykończenia użyłam lustrzanego papieru w kolorze różowego złota. Dodałam też poduszeczkę w kształcie kokardy.

Materiały, których użyłam to: tektura falista, wykałaczki, różowa bluzka, papier lustrzany, gąbka, klej introligatorski.

Na ostatnim zdjęciu zestawiłam fotel z  różowym pufem z tego posta i kalateą z poprzedniego posta.

Przygotowując ten post weszłam na blog z wyzwaniem żeby ściągnąć sobie banerek i tu nagle w poście z wynikami poprzedniego wyzwania zobaczyłam zdjęcie mojej szafeczki. Ale zaskoczenie! Jest mi bardzo miło. W ogóle się nie spodziewałam:)

Pozdrawiam
Aleksandra


12 komentarzy:

  1. To zdecydowanie nie mój styl, a mimo to nie mogę odmówić fotelowi ogromnego uroku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. Dzisiejszy fotel to typowo w kolorze Barbie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!!!:) a fotel- cudny, mojej córce ogromnie by się podobał taki, bo uwielbia różowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!! Cudeńko!!! Uwielbiam różowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i powodzenia w kolejnym wyzwaniu TwJK. DT Syla.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny zjawiskowy projekt 😍
    Dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK - DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu TWiK.

    OdpowiedzUsuń