10.10.2022

Stół kuchenny, Kitchen table

 

Stół kuchenny jest kolejnym mebelkiem do remontowanego domku, który będzie w komplecie z krzesłami i stołem publikowanymi kilka postów temu. Do zdjęć wykorzystałam akcesoria zrobione już wcześniej: warzywa i akcesoria kuchenne. To "coś" na dolnej półce ma przypominać miednicę:) , którą zrobiłam z plastikowego słoiczka po kremie.

Materiały: tektura introligatorska, klej introligatorski, farba akrylowa, opakowanie aluminiowe, opakowanie tekturowe.

Pozdrawiam
Aleksandra

13 komentarzy:

  1. Jakie te przedmioty piękne! Napatrzeć się nie mogę i ta miska! A stół to kolejne dzieło Sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny :) :) w gotowej kuchni będzie wyglądał jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny stół :) Pamiętam taki stół z szufladami u babci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś genialna w tym co robisz Twoje miniaturki wiernie oddają oryginały. Nieustannie podziwiam.
    Piękny jest ten stół z misą jak żywy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wychodzą Ci te miniaturki.
    Przywróciłaś wspomnienia - w kuchni mojej Babci był taki stół, a ja często przy nim pomagałam Babci.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stół jest rewelacyjny, ale mnie najbardziej zachwycają te drobiazgi na nim. *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kiedyś się bardzo namęczyłam żeby zrobić te wszystkie malutkie warzywa i akcesoria ale teraz fajnie się ich używa do zdjęć:)

      Usuń