21.12.2023

Ciasta świąteczne, Christmas cakes

 

 

 

 

 

 

 



Pierwsze ciasto - szarlotka to moja inspiracja do wyzwania "Cynamonowe Święta" na blogu DIY - zrób to sam. Można jeszcze tam zgłaszać prace, czas jest do 30 grudnia. Do szarlotki postanowiłam dorobić inne ciasta. Piernik przekładany marmoladą został upieczony w keksówce (naprawdę go w niej wypalałam). Udało mi się także zwinąć makowiec. Na ostatnim zdjęciu jest keksówka i forma do tarty zrobiona według tutorialu, który kiedyś opublikowałam na blogu.

Materiały, których użyłam:

 - szarlotka: masa solna, farby akrylowe, ręcznik papierowy,

 - piernik: masa solna, farba akrylowa, klej introligatorski,

 - makowiec: masa solna, farby akrylowe, brązowa kredka,

 - formy do pieczenia: opakowanie aluminiowe.


Poniżej prezentuje nagrodę, którą wygrałam w wyzwaniu "Czarownice" na blogu DIY - zrób to sam. Jest to zestaw do robienia mydła i kurs online. Bardzo dziękuję:)

 

I jeszcze kolejna niespodzianka - moja wygrana w wyzwaniu na blogu Klub Twórczych Mam:) Tutaj wyróżniono moją lampę. Dziękuję:) Takie wyróżnienia bardzo motywują do działania.


 

Życzę Wam WESOŁYCH ŚWIĄT!


Pozdrawiam
Aleksandra

7 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranej :) zasłużone zwycięstwo . A te ciasta wyglądają przepysznie aż by się zjadło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasta wyglądają doskonale.

    A z tą lampą to wcale się nie dziwię. Bo jest obłędna. :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄
    Cudowne maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, takie malutkie a tak pysznie wyglądają;) Super! Pozdrawiam Alicja P-P

    OdpowiedzUsuń