17.02.2015

Salon optyczny, Optical shop






Materiały:
stojak na okulary
 - tektura introligatorska 2mm
 - tektura 0,5mm (teczka biała)
 - pinezki
okulary
 - opakowanie plastikowe
 - lakiery do paznokci

Dzisiaj temat z, którym mam do czynienia od dziecka i który zawsze szczerze nienawidziłam:D Czuję, że ta praca ma działanie terapeutyczne, bo pozwala nabrać dystansu, szczególnie gdy patrzy się na problem w skali 1:12 :D
A teraz trochę zmieniając temat, ostatnio ogrania mnie brak pomysłów na nowe miniaturki. Mam wrażenie, że zrobiłam już wszystko co chciałam. Jestem ciekawa czy macie jakieś propozycje, inspiracje?








Materiały:
 - tektura 0,5mm
 - papier
 - opakowanie plastikowe
 - lakiery do paznokci

Długo myślałam co zbroić na to wyzwanie i już miałam go odpuszczać. Jednak się udało. Moja praca ma nawet nawiązanie do tematu głównego (granatowe okulary). 
Breloczek ma miejsce na zdjęcie ukochanej osoby. Użyłam palety "dla Niego". Dominuje brąz ale są także akcenty szaro-srebrne i granatowe. Zgłaszam breloczek do wyzwania w Szufladzie.


Pozdrawiam
Aleksandra

22 komentarze:

  1. jako "okularnica" zakochałam się w okularkach!!!! breloczek świetny!! powodzonka w wyzwaniu
    pozdrawiam aneta

    OdpowiedzUsuń
  2. Breloczek prezentuje się świetnie :) Okularki też całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia, magia po prostu magia- czarujesz niesamowicie :) Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie okularki, super! najpierw myślałam, że wycinałaś oprawki i wklejałaś szkiełka, zanim przeczytałam że tekturki w nich nie ma ;-)
    Co do weny twórczej, moja ostatnia przerwa w tworzeniu trwała prawie rok, i myślę, że to normalne, że czasem trzeba odejść, żeby z przyjemnością i nowym zapałem wrócić. Są osoby, które z jakichś powodów przerw sobie nie robią, ale to produkcja...czyli coś całkiem innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Malowałam oprawki na kawałku plastiku i potem wycinałam. Mam nadzieję, że u mnie to nie będzie trwać rok:D ale może to rzeczywiście dobry pomysł żeby zrobić przerwę.

      Usuń
  5. Super, ja to bym sobie pewnie palce pocięłam zanim by mi się udało wyciąć te wszystkie okulary ;)
    Ja mam inny problem - dużo pomysłów tylko brak chęci i czasu na realizację ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zazdroszczę pomysłów. Do mnie może wena w końcu wróci:)

      Usuń
  6. Okulary są obłędne. Są tam wzory, które chętnie bym przymierzyła :). W ich różnorodności widać "zacięcie" do tematu :)
    I ta wysuwana szuflada...
    Powodzenia w wyzwaniu - breloczek jest przecudny. Tak bardzo ciepło mi się kojarzy.
    Czasami potrzebna jest przerwa w tworzeniu, by móc za nim zatęsknić :) Ja bardzo bym chciała zobaczyć zestawione razem Twoje miniaturki, kilka razem, na nowych zdjęciach - bo zdjęcia robisz cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:) Fajny pomysł z tymi zdjęciami. To pewnie będzie lepsza opcja niż tworzenie czegoś nowego na siłę:)

      Usuń
  7. Ty narzekasz na brak pomysłów a ja patrząc na tę witrynę pomyślałam "matkobosko, ta to ma pomysły!" :D
    jako amatorka dizajnu chętnie zobaczyłabym w Twoim wykonaniu serię mebli kultowych projektantów - Alvar Aalto, Verner Panton, Arne Jacobsen... a może spróbowałabyś nadać swoim miniaturom formę użytkową? robiłam kiedyś kolczyki z tektury modelarskiej i do dziś mają się dobrze a sama widzisz, ile pozytywnych komentarzy zebrał brelok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podsunięcie fajnych pomysłów:) Zmierzenie się z projektami mistrzów na pewno bardzo by mnie rozwinęło:)

      Usuń
  8. o matko, mam nadzieję że nie siedziałaś nad tym cały rok :) PODZIWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne rzeczy. Dopracowane detale, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam i Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent! Świetne masz pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  11. Breloczek powalił mnie na kolana, zwłaszcza jak zobaczyłam to zdjęcie ze zdjęciem w środku :)
    Z okularami to musiałaś mieć strasznie dużo roboty.
    A co do pomysłów to jakoś nic w tym momencie nie przychodzi mi do głowy :(
    A krótka przerwa to nie jest zły pomysł. A na siłę moim zdaniem nie ma co robić. To ma być zabawa i przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, że czasami warto nabrać dystansu. Ja ostatnio nabieram przymusowo z braku czasu:D ale mam nadzieje, że to nie potrwa długo:) Dziękuję za miłe słowa:)

      Usuń