13.11.2014

Żyrandol, Chandelier






Materiały, których użyłam:
 - papier
 - wykałaczka
 - tektura (0,5mm)
 - koraliki
 - nici białe
 - biały lakier do paznokci

Przedstawiam efekt mojej dwutygodniowej męki. Było to naprawdę ambitne wyzwanie. Trudno jest zapanować nad wszystkimi sześcioma ramionami żyrandola.  Myślę, że będę musiała to trochę odreagować, więc postanowiłam że koniec z żyrandolami do odwołania :)

Zgłaszam żyrandol do wyzwania w Szufladzie.
Wybrane elementy to:
biały - kolor żyrandola
sznurek - koraliki jako kryształki
koronka - abażury



Pozdrawiam
Aleksandra

17 komentarzy:

  1. Łał... Jestem w szoku jak zwykle :) Rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, piękny żyrandol, no i ten rozmiar, dla mnie absolutnie niewykonalne. Cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym momencie też mi się wydawał niewykonalny. Myślałam, że go nie skończę. Tym bardziej dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Przepiękny :) I jaki malutki :)
    Ty to masz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym przypadku została ona wystawiona na próbę:D

      Usuń
  4. Myślę, ze te dwa tygodnie były tego warte :). I gdyby nie to, ze w spisie użytych materiałów nie ma drewna, to bym twierdziła, że użyłaś drewnianych koralików - tak doskonała imitacja Ci wyszła. Przepiekny jest. Ostatnie zdjęcie to majstersztyk, a pierwsze zabawne.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    I mam nadzieję, że "odwołanie" nastąpi szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście moja imitacja drewnianych koralików jest z papieru. Miło mi, że się podoba i dziękuje:)

      Usuń
  5. Szok! Twoja praca jest genialna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję za miły komentarz i fajną zabawę:)

      Usuń
  6. Wow, ten żyrandol robi wrażenie ;0 Chcę taki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale talent ;) Kiedyś próbowałam coś ładnego stworzyć, ale niestety nie mam talentu do takich własnoręcznie robionych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, co za genialny żyrandol. Chciałabym mieć taki talent i stworzyć żyrandol tego typu, ale niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna lampa, uważam, że takie klasyczne, ozdobne oświetlenie nigdy nie wyjdzie z mody. Sama posiadam w swoim salonie aż dwa żyrandole — sklep internetowy, w którym udało mi się je zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach, posiada w sprzedaży wiele podobnych modeli, które wykonane są solidnych materiałów. Jestem przekonana o tym, że zakupione przeze mnie lampy posłużą mi przez wiele lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz bardzo modne i jakże piękne są szklane żyrandole. Co prawda nie są tanie, ale pięknie prezentują się i dopełniają wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń