14.10.2014

Umywalka, Bathroom sink






Jak widać w poprzednich postach pisanie jest moją pasją:D Tym razem jednak zostałam zmuszona;)
 Kolor brązowy lubię stosować jako tło dla innych kolorów. W moich pracach zazwyczaj występuję jako kolor drewna mebelków lub podłogi we wnętrzach.

Dopisuję materiały, których użyłam:
umywalka - masa solna pomalowana farbą olejną z połyskiem
szafka  - tektura falista pomalowana klejem introligatorskim zabarwionym pastelami
akcesoria - papier + klej introligatorski z pastelami i wykałaczka (dozownik mydła)




46 komentarzy:

  1. Witaj !
    Fajnie że doączyłas do zabaway u Danusi , ale chyba nie do końca przeczytałaś regulamin . W tej zabwie nie wystraczą same zdjęcia :-))
    Więc jak chcesz aby Twoja praca pozostała w zabawie musisz uzupełnić ten pościk :-)
    A miniaturowa umywalka jest super. Oj musisz mieć dużo cierpliwości , żeby cos takiego zrobic.
    Pozdrawiam
    P.S. Usuń weryfikacje obrazkowa komentarzy bo nikt tego nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakfajnie że jednak wróciłas z poprawiony pościkiem. Czasem warto napisac choc jedno zdanie o swojej pracy , Z czego powstała, jak została zrobiona. Wtedy na pewno odwiedzi Ci więcj osób.
      Życze miłej zabawy

      Usuń
  2. Bardzo fajna umywalka. Kochana jeszcze zgodnie z regulaminem powinnaś coś napisać o swoim stosunku do koloru brązowego, lubisz, nie lubisz, itp :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę jeszcze dodać ,że nie ma daty publikacji postu,powinien być aktualny na paździrernik 2014,dlatego usuwam link z zabawy,a szkoda bo praca bardzo ciekawa i spełniająca warunki kolorystyczne.
    Widzę ,że bloga masz świeżego i pewnych rzeczy możesz nie wiedzieć ,dlatego daję możliwość poprawienia i powrotu pod warunkiem ,że uzupełnisz i dostosujesz się do regulaminu
    Pozdrawiam Organizatroka Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Qrcze, jakie to malutkie a jakie dopracowane. Wpadłam w podziw. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOOOOO kurde, ale czadowy przedmiocik!!!!! A myslałam, że nic mnie juz nie zadziwi....

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ale to jest super, wygląda niesamowicie, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz coś takiego widzę :) Świetna umywalka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo kurczę! Świetna umywaleczka! Robi wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej chwili myślałam, że ktoś przerobił meble sobie w planowanym brązie. A potem przyjrzałam się jeszcze raz i zobaczyłam patyczek... Mistrzostwo, po prostu mistrzostwo....

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te miniaturki, chociaż w pierwszej chwili myślałam, ze to takie prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. myszkowato.blogspot.com
    super... boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako, że lubię minimalizm niemal we wszystkim, to Twoje łazienkowe cudo, podziwiam tym bardziej. Przyłączę się do poprzedniczek i powiem tak: Nie bój się dziewczyno pisać więcej o tym, co robisz. Używając więcej słów, dajesz się poznać nie tylko jako osoba, ale i twórczyni przepięknych miniaturek. W dzisiejszym, zabieganym świecie, potrzebujemy wsparcia, otwartości na to co nas otacza. Pisz więcej.!!!!!!!!!!!
    Mój komentarz jest dłuższy od Twojego posta, niech to da Ci do myślenia. Witaj w zabawie, miejmy nadzieję na dłużej.
    Pozdrawiam. Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite są te Twoje miniaturki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mateńko!! ale masz cierpliwość i precyzję w rękach:) cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Łojeju :)
    Ale cudeńko :)
    Bardzo oryginalne :)
    Podziwiam oraz serdecznie pozdrawiam :)***

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatkało mnie z wrażenia,oczu oderwać nie mogłam od tego cuda

    OdpowiedzUsuń
  18. O mamuniu, jakie cudne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowite! :-)

    krasnoludkami robiłas? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam ponownie.
    Jeśli zgodziłaś się wziąć udział w zabawie to wypada też od czasu do czasu spełnić punkt 6 regulaminu,bo inaczej ta zabawa nie będzie miała sensu.
    Mam nadzieję,że się dostosujesz mimo tego,że jak sama piszesz nie należysz do lubiących coś naskrobać .
    POzdrawiam
    Danutka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rewelacja :)
    Jestem ciekawa z czego jest to zrobione.
    Lecę pooglądać inne Twoje cuda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne to! Dobrze, że moja Kruszynka już śpi, bo podejrzewam, że musiałabym takie maleństwo wydziergać - a na tym polu już bym poległa :D
    Gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem wykonania takiego maleństwa. Fantastyczne detale. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. och - boskie! dlaczego ja tu wcześniej nie trafiłam! też robię miniaturki :) ale nie tak ładne jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Piękne i precyzyjne wykonanie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna miniaturowa umywalka:). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. no no stolarz z Ciebie pełną parą. Świetny pomysł i wykonanie, całość wygląda pięknie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna miniaturka, musisz mieć dużo cierpliwości do tych małych detali:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Umywalka super:)) Ależ Ty to masz cierpliwość mnie to by chyba coś trafiło:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż miło popatrzeć na takie malutkie cudeńka! Świetne wykonanie.
    Trochę poprzeglądałam Twoje inne posty i powiem Ci, ukłony niskie składam! Szezlong w fioletach czy wnętrza Interiors to mistrzostwo świata. Koniecznie dokładaj trochę więcej tekstu do swoich prac, tak abyśmy byli pewni co oglądamy i że Twoje ręce tego dokonały!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Powalająca miniaturka choć uważam że umywalka powinna być nieco głębsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Też myślę, że powinna być głębsza ale nie znalazłam takiej formy. Może do następnej umywalki znajdę. Tą można uznać za nowoczesny model;)

      Usuń
  32. O rany ale cudowna. Te miniaturki mnie urzekają sama tworzę maleństwa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna miniaturka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń