23.11.2016

Niebieska komoda, Blue sideboard








Drawno na moim blogu nie było żadnego antyku. Moja inspiracja do stworzenia tej komody jest tutaj. Choć nie udało mi się ustalić czy mebel jest bardziej brytyjski czy francuski to jednak budzi u mnie skojarzenia z francuską wsią. Sfotografowałam go z akcesoriami z poprzednich postów.

Materiały: tektura 3mm, papier, farba plakatowa, farba akrylowa, lakier do paznokci, klej introligatroski.

Zgłaszam komodę do wyzwania w Szufladzie.

http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2016/11/listopadowe-wyzwanie-goscinnej.html

Pozdrawiam
Aleksandra

12 komentarzy:

  1. Bardzo urokliwa. Świetnie zestawiłaś ją też z wcześniejszymi dodatkami;)
    Trzymam kciuki w wyzwaniu!
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest cudowna, piękny kolor - mój ulubiony. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ci to wyszło. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam pierwowzór - Twoją realizację - pierwowzór - Twoją realizację ... i nie mogę wyjść z podziwu. Niby wiem, jakie perfekcyjne są Twoje miniaturki, ale jak się obejrzy takie zestawienie... No cudo po prostu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutki mebelek, wykonanie takiej miniaturki wyszło Ci bardzo precyzyjnie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze zachwycasz, witaj w Wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo stylowo ta szafeczka. Podoba mi się że ma postarzania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykonana szafeczka. Ogromnie estetyczna, ciekawa kolorystycznie i interesująca stylowo. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń